Cvičení


Mnoho lidí se domnívá, že cvičení je náročné na čas i peníze. Začít cvičit může být někdy velmi těžké. Cvičební plán vám pomůže se donutit pravidelně cvičit a dosáhnout tak svých cílů dříve a za přítomnosti odborníků. Aby bylo cvičení účinné, měli byste cvičit alespoň 30 minut v kuse. Některé studie tvrdí, že ideálním časem je asi hodina, protože cvičení je více propojené a můžete důsledně procvičit všechny části svého těla. Záleží ale na individuálním přístupu.

Ve cvičební místnosti Vám mohu nabídnout cvičení na vibračních posilovacích strojích, běžeckém trenažeru, crossovém trenažeru a TRX pásech…

 

Vibrační plošina

Cvičení na vibračních posilovacích strojích se skládá z krátkého protažení ,35 min. intenzivního cvičení při kterém se zapojí  všechny partie Vašeho těla, a na závěr relaxační strečink.  Celková délka je cca 50 min.

Vibrační plošiny podporují tyto funkce a oblasti:

  • Neuromuskulární systém
  • Krevní oběh
  • Chrupavčité tkáně
  • Kostní tkáně
  • Hormonální systém
  • Látky přenášející nervové impulzy

IMG_0071Vibrace jsou velmi efektivní ve zvětšování objemu svalové hmoty, mechanické síly a energie. Trénink rovněž podporuje tvorbu hormonů, především růstového hormonu a testosteronu. Zrychlený oběh krve prospívá metabolismu a podporuje rychlé odbourání kyseliny mléčné ve svalech, zvyšuje spotřebu kalorií a tím i spotřebu tuku. Vibrace jsou proto velmi účinným prostředkem pro boj s celulitidou a rovněž mají značně pozitivní účinek na kožní a pojivovou tkáň. Zrychlení krevního oběhu spolu s vyšším okysličením a rozpuštěním výživných látek má blahodárný účinek na osoby trpící poruchami krevního oběhu.

 

Běžecký trenažer

Běžecký pás napomáhá procvičovat a formovat především dolní část těla. Běh jako takový má však pozitivní vliv na celý organismus – především pomáhá zvyšovat tepovou frekvenci a kapacitu plic, příznivě ovlivňuje kardiovaskulární systém, prokrvuje a posiluje svalstvo. Správně vedený trénink má proto velmi výrazný efekt i při spalování tuků. Neméně oblíbené nástroje domácího fitness, které do tréninku zapojují téměř všechny svalové skupiny

Crossový trenažer

Tréninkem na eliptickém trenažéru se příjemně a dynamicky procvičují všechny svalové skupiny (s výjimkou břicha) a přitom jsou eliminovány takzvané mrtvé body, což znamená nezatěžování kolen. Crosstrenažér je tak vhodný i pro osoby s kloubními problémy. Díky kvalitní ergonomii eliptického pohybu nášlapných ploch umožňuje komplexní a velmi účinné posilování srdečního oběhu a zapojuje více svalových skupin najednou. Efektivní domácí trénink cílený výhradně na stehna a lýtka.

 

TRX pásy

TRX  je závěsný systém, který využívá hmotnost cvičícího jako hlavní faktor pro zátěž při cvičení. TRX  buduje svalovou sílu, flexibilitu, rovnováhu a aktivuje stabilizační svalstvo po celou dobu cvičení. TRX  je určen jak pro začátečníky, tak pro špičkové sportovce, kteří potřebují efektivní trénink. Cvičení se závěsným systémem TRX  splňuje všechny požadavky pro kvalitní a hlavně funkční trénink.

 

CENÍK

Jednorázový vstup – 75 .-Kč

Permanentka – 690.- Kč (10 vstupů)